Intrebari frecvente

Ai o întrebare despre produse sau companie? Verifică lista aceasta de întrebări frecvente, sunt șanse foarte mari să existe deja un răspuns la întrebarea ta chiar pe pagina aceasta.

Întrebări frecvente despre...

Companie 🏬

CE ESTE SCALERS SNEAKS ?

SCALERS SNEAKS S.R.L. cu sediul social in Alba Iulia, Romania, pe Strada Closca Nr. 4 este o intreaga echipa, pregatita sa faca fata oricarei provocari, dar si oricarei rugaminti venite din partea clientilor. Datorita unei experiente de lunga durata din industria Sneakersilor Premium, putem spune cu siguranta ca serviciile oferite sunt de cea mai inalta calitate.

DE CE NOI ?

Fiindca detaliile fac diferenta. Cu timpul, am reusit sa perfectionam fiecare aspect al firmei, de la relationarea cu clientii, pana la cum sunt impachetate produsele si expediate totodata.

Întrebări frecvente despre...

Produse 👟

NOI SI ORIGINALE ?

DA. Acesta este singurul raspuns pe care l-am dat si il vom da in continuare. Toate produsele sunt noi noute, autentice si NU prezinta defecte din fabrica.

SIRETURI EXTRA ?

DA ... Dar nu intotdeauna. Toate perechile vin cu accesoriile originale din fabrica. Daca pentru modelul respectiv au fost alocate accesorii suplimentare precum sireturi de diferite culori, ele vor fi prezente in comanda dvs. .

CUTIE ORIGINALA ?

DA. Desi cutia poate fi putin avariata din cauza procesului de transport, orice produs vine in cutia sa originala si este insotit de toate accesoriile de baza.

ORIGINEA PRODUSELOR ?

Produsele sunt achizitionate direct de la distribuitorii/ retailerii atat locali, cat si internationali, ce au certificat de cumparare/ vanzare cu marile brand-uri prezente pe pagina, precum Adidas/ Nike/ New Balance/ etc... . Tara in care sunt manufacturate produsele variaza in functie de fabrici.

Intrebari frecvente despre...

TRANSPORT SI PLATA 🚚

PLATA RAMBURS ?

DESIGUR. Fiindca siguranta clientilor este pe prim plan, toate comenzile se pot plati fie CASH, fie cu CARDUL (optiunea cu cardul va fi valabila in curand).

VERIFICARE LA LIVRARE ?

DA. Deoarece dorim sa fim cat mai transparenti cu clientii nostri, fiecare colet poate fi verificat inainte de a fi platit.

LIVRARE IN 24 DE ORE ?

CORECT. Coletele ajung de regula in urmatoarea zi lucratoare, din momentul in care au fost expediate. In perioadele mai aglomerate ale anului (de sarbatori, in cadrul campaniilor promotionale), timpul de expediere si de transport al coletului pot fi decalate cu cateva zile.

TRANSPORT PRIN FAN COURIER ?

DA. Coletele sunt trimise prin serviciul celor de la Fan Courier.

DOUBLE BOXED ?

DA. Fiecare colet este trimis intr-o cutia extra de carton ce are scopul de a proteja produsul de orice dauna cauzata in procesul de transport.

Intrebari frecvente despre...

Retur 💰

RETURNEZ ORICE ?

Perioada in care se pot returna produsele, este de 14 zile de la data primirii. Pentru a putea fi acceptat un retur, produsul trebuie sa nu prezinte urme de uzura.

Asigura-te ca ai citit POLITICA DE RAMBURSARE inainte de a face un retur.

BANII INAPOI GARANTAT ?

DA, cu conditia ca produsul sa respecte POLITICA NOASTRA DE RETUR.

Rambursarea banilor se face de regula in 5 - 7 zile lucratoare de la data receptionarii produslui, dar in perioadele mai aglomerate ale anului, perioada de asteptare se poate ridica pana la 14 zile calendaristice.

POT SCHIMBA MARIMEA ?

DA, in limita stoc-ului disponibil si cu conditia ca produsul sa respecte POLITICA NOASTRA DE RETUR.

POT SCHIMBA PRODUSUL ?

DA, in limita stocului disponibil. Asigurati-va inainte de a ne contacta, ca ati citit POLITICA NOASTRA DE RETUR.